راهنما و قوانین ثبت نام دوره

مراحل طی دوره از ثبت نام تا دریافت گواهینامه ی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

  • ثبت نام در دوره ی تعمیرات

    کارآموز دوره ی مورد نظر را از لیست آموزشگاه انتخاب می کند، و پس از ثبت نام در دوره طبق تاریخ مشخص تعیین شده و پس از پرداخت شهریه دوره برای شرکت در دوره ی حضورا در محل کلاس حاضر می شود.
  • شرکت در دوره تعمیرات

    کارآموز در دوره ی آموزش تعمیرات، بصورت کامل شرکت می نماید.
  • ارائه آمار به پرتال سازمان آموزش فنی کشور

    در این مرحله آموزشگاه لیست کارآموزان را وارد پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای نموده است، و هزینه های آزمون این کارآموزان، توسط کارآموز پرداخت می شود. که برای تعیین تاریخ آزمون کتبی آنلاین سازمان آماده شود.
  • شرکت در آزمون کتبی سراسری

    کارآموز پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در تاریخ ، زمان و محل درج شده در سازمان آموزش فنی و حرفه ای حضور می یابد و با ارائه کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی ، در آزمون سازمان بصورت آنلاین شرکت می کند.
  • شرکت در آزمون عملی سازمان

    پس از قبولی در آزمون کتبی و اعلام نتیجه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، تاریخ آزمون عملی از سوی سازمان تعیین می شود ، آموزشگاه در تعیین زمان و مکان آزمون عملی هیچ نقشی ندارد و هرگونه هماهنگی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد و از طریق آموزشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
  • صدور گواهینامه از سازمان

    پس از قبولی کارآموز در آزمون عملی ، هزینه صدور گواهینامه به حساب سازمان واریز و سپس در انتظار صدور گواهینامه از سوی سازمان خواهد بود، تمامی مراحل و زمان صدور گواهینامه بر عهده ی سازمان آموزش فنی و حرفه ای است و آموزشگاه در صدور گواهینامه نقشی ندارد، اما برای کارآموزانی که عجله دارند، این دسته کارآموزان می توانند از آموزشگاه نامه ای به شرکت مورد نظر جهت تاییدیه قبولی برده و مشکل زمان خود را بطور موقت حل نمایند، قبول یا عدم قبول شرکت فوق الذکر بر عهده ی آموزشگاه نخواهد بود.
  • پایان!!

    تبریک ، تبریک ، تبریک به شما و گواهینامه مبارک شما باشد ، آرزوی ما این است که از این حرفه و گواهینامه به بهترین وجه ممکن استفاده ببرید ، یقین بدانید موفقیت شما باعث دلگرمی ماست ، نظرات مثبت شما به ما امیدی دوباره می دهد تا در راه مان ثابت قدم بمانیم.

قوانین شرکت در دوره ی تعمیرات

هم اکنون ثبت نام کنید
به مشاوره نیاز دارید؟