تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در محل

تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما
تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موارد مهم است که اگر به موقع انجام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید ! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید لباس هایتان بدون مشکل شسته شده ، اما درب ماشین لباسشویی باز نمی شود ! این موارد ممکن است باعث دردسر شود. اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و آخر را در تضمین دستگاه شما می زند. ما بر اساس این آیتم ، تصمیم داریم راهکارهای نگهداری از ماشین لباسشویی و معرفی یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی را در قالب مطالب مهمی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید اگر ماشین لباسشوییتان دچار مشکل شده است و بنظرتان می آید که خودتان می توانید آن را تعمیر کنید،این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید . اگر نیاز به عیب یابی ماشین لباسشویی دارید می توانید با شماره ای که در ابتدای این صفحه وحود دارد تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. در سریعترین زمان ،نزدیکترین تعمیرکار ما به محل سکونت شما خواهد آمد. اگر ماشین لباسشوییتان نیاز به تعویض قطعات دارد و یا احساس می کنید ماشین لباسشوییتان نیاز به سرویس دارد نیز با شماره گفته شده تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از قیمت ها نیز می توانید با تندیس تهران تماس گرفته و از همکاران ما درخواست تعرفه های قیمتی را بکنید.
برندهای تحت پوشش تندیس تهران برای تعمیر ماشین لباسشویی :
برندهای ماشین های لباسشویی زیاد هستند. ما با اختصاص چندین تعمیرکار در هر برند و آموزش حرفه ای آنها افرادی با تجربه و حرفه ای را برای تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی برای شما ارسال می کنیم. در زیر لیست برندهای تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی تندیس تهران آورده شده است:
دوو
ال جی
بوش
اسنوا
سامسونگ
زیرووات
بکو
پاکشوما
آاِگ
کنوود
آریستون
ویرپول
پارس
آبسال
و...

اگر ماشین لباسشویی شما در لیست بالا نیست نگران نباشید. با ما تماس بگیرید تا مشکلتان را حل کنیم تندیس تهران چه ماشین های لباسشویی را تعمیر و سرویس می کند؟ برای ما فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما چه مدل و مارکی باشد. ما با ارائه خدمات کامل در زمینه ی تعمیرات ماشین های لباسشویی در خدمت شماییم. در زیر لیست انواع ماشین های لباسشویی قابل تعمیر برای شما آورده شده است:

ماشین لباسشویی های خانگی
ماشین لباسشویی های صنعتی
ماشین لباسشویی های دوقلو و سطلی
ماشین های لباسشویی قدیمی و درب از بالا
ماشین های لباسشویی درب از جلو

کدهای خطای ماشین های لباسشویی
در زیر لیست متداول ترین خطاهای موجود در ماشین های لباسشویی را مشاهده خواهید کرد:
خطای F04 در لباسشویی آریستون بخاطر مشکل در هیدروستات است. برای تعمیر آن باید حتما از سرویسکار حرفه ای کمک بگیرید.
خطای F2 برای ماشین های لباسشویی بخاطر مشکل در تخیله آب صورت می گیرد که در این صورت شما نیاز به عوض کردن پمپ تخلیه دارید که این کار نیز باید توسط تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی انجام شود.
خطای FOD بمنظور تولید کف زیاد است که باید برای رفع آن با ما تماس بگیرید.
خطای E1 مربوط به شیر برقی است که باید تعویض شود.
خطای E01 خطایی مربوط به درب ماشین لباسشویی است.

اغلب مشتریان ما بر اثر اتفاق افتادن یکی از موارد با ما تماس می گیرند. اگر شما هم یکی از مشکلاتی که در زیر آورده شده مواجه شده اید با تندیس تهران تماس بگیرید: لباسشویی اصلا روشن نمی شود!
لباس ها به خوبی شسته نمی شود و کثیفی و لک روی آنها می ماند.
دیگ درون ماشین لباسشویی نمی چرخد و کار نمی کند .
ماشین لباسشویی برق می دهد (خیلی مراقب باشید و سریعا تماس بگیرید)
لباسشویی موقع شستن لباس ها صداهای عجیب غریب می دهد.
در ماشین لباسشویی بسته نمی شود یا بسته شده دیگر باز نمی شود.
خشک کن ماشین کار نمی کند.
مشکل با شستن با آب گرم داریم.
وقتی خشک کن کار می کند ماشین لباسشویی بسیار صدا می دهد.
زمان سنج ماشین لباسشویی درست نشان نمی دهد.
ماشین لباسشویی کف می کند و کفش از ماشین در هنگام شستن بیرون می زند.
لاستیک های حفاظتی از آب ماشین پوسیده و آب پس می دهد.
از جایگاه پودر استفاده چندانی بابت شستشو نمی شود .
هنگام شستن تکان های شدید و غیر قابل کنترل می کند.

اگر شما هم ماشین لباسشوییتان خراب شده یا یکی از مشکلات بالا را دارد با تندیس تهران تماس بگیرید.
چه زمانی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟
ماشین لباسشویی جزء لوازم ضروری هر خانه ای می باشد که بنا به دلایل زیادی ممکن است با خرابی مواجه شود، گاهی اوقات خرابی ماشین لباسشویی به حدی می باشد که ما نیاز داریم از یک شخص حرفه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیریم. مواردی که باید ماشین لباسشویی خود را به دست یک تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی بسپاریم را برای شما ذکر می کنیم. اگر قطعات ماشین لباسشویی خراب شوند و نیاز به تعویض شدن داشته باشند. اگر ماشین لباسشویی شما آب دهد و یا اینکه آب را گرم نکند، شما باید از یک تعمیر کار حرفه ای کمک بگیرید. اگرخشک کن لباسشویی کار نکند شما نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید. در صورتی که ماشین لباسشویی شما عمل تخلیه و آبگیری را به درستی انجام ندهد. همچنین در زمانیکه ماشین لباسشویی شما به صورت اتومات کار نکند نیاز به تعمیر شدن دارد. مورد بعدی که شما را مجبور به استفاده از یک تعمیر کار می کند خرابی صفحه نمایشگر می باشد. در صورتی که لباسشویی شما، لباس ها را تمیز نمی شوید و لکه های روی لباس ها را از بین نمی برد هم شما نیاز به تعمیر کردن ماشین لباسشویی خودتان دارید.
چطور ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم؟
گاهی اوقات هرچقدر هم که حواستان به نگهداری و مراقبت از ماشین لباسشویی باشد، باز هم ممکن است اختلالاتی در کارکرد ماشین لباسشویی پیش آید که نیازبه اقدام برای تعمیر وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ماشین لباسشویی شما عمل آبگیری را به درستی انجام ندهد ! در این مواقع اگر خودتان تجربه ی اندکی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته باشید، به راحتی می توانید مشکل را تشخیص دهید و پمپ تخلیه را بررسی بفرمایید ! آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می تواند به دلیل اشکال در پمپ تخلیه باشد، چرا که ممکن است نخ و یا کرک لباس به پروانه پمپ پیچیده باشد و مانع کارکرد درست آن شود .یا ممکن است شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد و یا در حالت خیلی بد، احتمال سوختن پمپ تخلیه وجود دارد که بایستی در این حالت تعمیر ماشین لباسشویی خود را به تعمیرکار متخصص و مجربی بسپارید . شاید هم با موارد دیگری برخورد کنید ، به عنوان مثال، هر قدر که دکمه استارت را می زنید، لباسشویی شما روشن نمی شود. در این حالت چه کاری باید انجام دهید ! آیا باید فوری به یک تعمیرکار تماس بگیرید و با او هماهنگ کنید؟ در این مواقع بهتر است خودتان چند آیتم مهم را بررسی کرده و مشکل را بیابید ! مثلا ممکن است دستگاه شما هنوز به برق زده نشده باشد! یا ممکن است پریز برق نداشته باشد که در این حالت بایستی توسط ولت متر، برق مربوط به پریز را بررسی کنید تا مشکل را حل نمایید. گاهی هم روشن نشدن ماشین لباسشویی ارتباط مستقیمی با خرابی کلیدها دارد و یا احتمال دارد درب ماشین به درستی بسته نشده باشد و یا قفل ایمنی درب خراب باشد! این موارد می تواند مشکلاتی باشد که با آنها برخورد کنید، منتها قبل از هر تماسی، بهتر است خودتان کمی تنظیمات مربوطه را بررسی کنید تا هزینه های بالایی را بابت این موارد نپردازید.
تعمیرکار ارزان ماشین لباسشویی در تهران را خبر کنید!
هزینه مناسب و ارزان در کنار کیفیت بالا، دو آیتم فوق العاده ضروری و قابل توجه مشتریان است! این موارد را می توانید با تیم تخصصی تندیس تهران تجربه کنید ! اگر به دنبال قیمت ارزان هستید و می خواهید تعمیر ماشین لباسشویی خود را با بهترین کیفیت، در کوتاهترین زمان و ارزان انجام دهید، با تندیس تهران تماس بگیرید و تمامی تعمیرات لوازم خانگی خود را به آنها بسپارید. تندیس تهران با برخورداری از تیمی متخصص، خبره و زبردست یکی از بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران محسوب می شود که تاکنون رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به آنها بسپارید . جالب است بدانید: تندیس تهران با سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی همچون: تعمیر کولر گازی، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر کولر آبی، تعمیر و سرویس پکیج های دیواری توانسته رتبه قابل توجهی را در تهران به خود اختصاص دهد. کیفیت، سرعت عمل، انعطاف در تعیین زمان تعمیرات و هزینه پایین تنها مواردی از ویژگی های این مرکز خدمات و تعمیرات می باشد که بسیار قابل توجه است.
خدمات تعمیراتی ما فعلا در محدوده ی شهر تهران در چهار جهت این شهر انجام می شود
تعمیرگاه مجاز ماشین های لباسشویی
ما با داشتن کارشناسان دوره دیده و مجرب قادر یکی از معتبرترین تعمیرگاه های مجاز تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی هستیم. برای تعمیر انواع ماشین لباسشویی فقط کافی است با ما تماس بگیرید و مدل و مارک ماشین لباسشویی خود را به ما بدهید. پس از تماس شما با مجموعه تعمیرگاه های ماشین لباسشویی تندیس تهران، بهترین و نزدیکترین سرویسکار برای رفع مشکل شما به محل اعزام می شود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین خدمات را در زمینه ی تعمیرات ماشین های لباسشویی به مشتریان گرامی بدهیم. در همین خصوص ما با انجام دوره های تکمیلی آموزشی برای تعمیرکاران خود سعی بر بروزرسانی همیشگی دانش آنها داریم تا بتوانیم از طریق این کارها رضایت خاطر شما عزیزان را بدست آوریم.
چرا تندیس تهران را برای تعمیر ماشین لباسشویی انتخاب کنیم؟
خوشبختانه تندیس تهران با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد در زمینه تعمیر و سرویس انواع ماشین های لباسشویی توانسته جلب رضایت مشتریان را داشته باشد و مشتری ای که از ما یک بار سرویس دریافت کرده باشد مشتری همیشگی ماست و مارا به دیگران نیز معرفی می کند. اما تندیس تهران به جز این موارد ویژگی هایی دارد که این مجموعه را از دیگر مجموعه ها جدا کرده است: ما در هر مارک ماشین لباسشویی تکنسین و سرویسکار مربوطه داریم که وی هم با تجربه هست هم در سال دوره های تکمیلی آموزش را می بیند. پس فرقی نمی کند ماشین لباسشویی شما کی خریداری شده باشد، تعمیرکاران ما با تجربه و دانش کافی به کمک شما خواهند شتافت. خدمات ارائه داده شده توسط تعمیرکاران ما در تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی دارای ضمانت نامه است که با توجه به نوع و سال تولید ماشین لباسشویی این ضمانت از 1 ماه تا 1 سال به شما داده می شود. پس خیالتان راحت. با استفاده از خدمات تندیس تهران در تعمیر ماشین لباسشویی دیگر نه لازم است خودتان از منزل خارج شوید و نه ماشین لباسشویی را به بیرون ببرید. فقط با یک تماس تکنیسین های ما درب منزل برای خدمات رسانی به شما آماده اند. تمامی قطعات مورد نیاز ماشین لباسشویی شما از قطعات استاندارد و فابریک بهره برداری می شود تا کار تعمیر و سرویس با نهایت کیفیت انجام شود. قیمت ارائه خدمات با توجه به قیمت اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی محاسبه می شود. ارائه خدمات تعمیرات ماشین های لباسشویی توسط تندیس تهران همه روزه حتی روزهای تعطیل انجام می شود. ما با ارائه چنین خدماتی سعی بر جلب رضایت شما مشتریان گرامی داریم. امیدواریم با حمایت شما مشتریان گرامی هر روز بتوانیم خدماتی بهتر و با کیفیت تر به شما ارائه دهیم. انجام خدمات و سرویسهای ماشینهای لباسشویی نیازمند تخصص و تجربه است و این کار را دست هر کسی نباید بسپارید. در غیر اینصورت ممکن است دچار خسارات سنگینی شوید. پس وقتی خدایی نکرده مشکلی برای ماشین لباسشویی شما پیش آمد قبل از انجام هر کاری با تندیس تهران تماس حاصل نمایید. ما یکبار برای همیشه ماشین لباسشویی شما را تعمیر اساسی و اصولی می کنیم. جوری که شما سالها یادش باشید و بگویید خدا خیرشان دهد. ما در سریعترین زمان ماشین لباسشویی شما را تعمیر می کنیم .
تعمیر ماشین لباسشویی در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. هدف ما انجام کلیه خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی شما در کمتر از 1 روز است. وقتی با ما تماس می گیرید و مشکل و برند ماشین لباسشویی خود را اعلام می کنید در تندیس تهران کلیه احتمالات در نظر گرفته شده و وسایل لازم برای تعمیر اساسی ماشین شما برداشته می شود. ما سریعا نزد شما می آییم و در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بالا ماشین لباسشوییتان را تعمیر خواهیم کرد. تعمیراتی که ما انجام می دهیم دارای گارانتی است و شما بسته به مدل و مارک ماشین لباسشویی خود می توانید از گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی بهره مند شوید. دیگه از این بهتر نمیشه؟ مگه نه؟! سرویس ماشین های لباسشویی را جدی بگیرید.
اگر در حال حاضر ماشین لباسشویی جدید و نو خریداری کرده اید باید بدانید که این ماشین ها نیز به سرویس و نگهداری احتیاج دارند. اگر سرویس این ماشین ها را جدی نگیرید ممکن است خسارات زیادی از نظر مالی ببینید چون ممکن است موتور و قطعات اصلی ماشین لباسشویی شما خراب شود و آسیب ببیند. برای جلوگیری از این منظور پیشنهاد ما استفاده از سرویسهای دوره ای ماشین های لباسشویی در زمان مشخص است. مواردی که بیشترین آسیب را در ماشین لباسشویی های نو به وجود می آورند شلنگ آب سخت، فیلتر و تسمه ها هستند که حداقل هر 6 ماه یکبار باید چک شوند. اگر شما وقت یا تخصص چک کردن آنها را ندارید می توانید با تندیس تهران تماس بگیرید تا این شرکت برای شما تعمیرکار متخصص مارک ماشین لباسشویی شما را بفرستد.
سرویس ماشین لباسشویی
برای سرویس انواع ماشین های لباسشویی می بایست ابتدا مارک ماشین لباسشویی و سپس مدل آن را به تعمیرکاران ما گزارش دهید. پس از اعلام این دو مورد کارشناسان ما قطعات لازم و مربوط به ماشین لباسشویی را برداشته و عازم محل زندگی شما جهت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی می شوند. مشتریان از ما می پرسند که برای اینکه ماشین لباسشویی ما سالم بماند و کمتر خراب شود باید چکار کنیم؟ ما پیشنهاد می کنیم برای کمتر سرویس کردن ماشین لباسشویی از شوینده های استاندارد استفاده کنید. با ورود شوینده های فیک و تقلبی خسارات سنگینی به سیستم ماشین لباسشویی وارد می شود. شما می توانید با انتخابی درست و خریدی مناسب در آینده خود را از دردسر خراب شدن ماشین لباسشویی دور کنید. همچنین می توانید هر چند وقت یکبار از قرصهای تمیز کننده ماشین لباسشویی استفاده کنید که یکی از بهترین مارک های این قرص های آریل است. این قرص هم شوینده است و هم نرم کننده و به تمیزی ماشین لباسشویی شما بسیار کمک می کند و باعث می شود کمتر ماشین لباسشوییتان خراب شود. هر ماشین لباسشویی در طی 6 الی 12 ماه نیاز به یک سرویس اساسی دارد. پس با انجام سرویسهای به موقع ماشین لباسشویی، از خراب شدن سریع آنها جلوگیری کنیم. تندیس تهران با ارائه خدمات ویژه در این زمینه در خدمت شماست. خدماتی که تندیس تهران در زمینه ماشین لباسشویی به شما می دهد عبارت است از:
سرویس کلیه ماشین های لباسشویی
ارسال تعمیرکار مجاز و متخصص ماشین لباسشویی هر مارک و برند
تعمیر سریع ماشین های لباسشویی
تحت پوشش تعمیرگاه های مجاز ماشین لباسشویی مارکهای مختلف
فروش قطعات مربوط به ماشین های لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی های دوقلو

اگر به دنبال تعمیر و سرویس انواع ماشین های لباسشویی های دوقلو هستید می توانید این کار را به متخصصین و تعمیرکاران تندیس تهران بسپارید. گروه تعمیرکاران تندیس تهران با تجربه ی فراوان در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی های دوقلو تمامی این دستگاه ها را براحتی برای شما تعمیر و سرویس خواهند نمود. ماشین های دوقلوی لباسشویی در بازار به دلیل سادگی در امر تولید، امکان سرویس و تعمیر را در محل و منزل شما راحتر خواهند کرد. شما پس از اینکه مشکلی در ماشین لباسشویی دوقلو خود مشاهده کردید می توانید با تندیس تهران تماس بگیرید و مشکل خود را به همراه مارک ماشین لباسشویی اعلام فرمایید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن نزد شما خواهند رسید تا ماشین لباسشویی دوقلو شما را تعمیر و سرویس نمایند. برای انجام کلیه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس ماشین های لباسشویی دوقلو با تندیس تهران تماس بگیرید.
تعمیر لباسشویی در منزل
برای شما که در یک شهر شلوغ مثل تهران زندگی می کنید بسیار مهم است که بتوانید وقتی یکی از دستگاه های الکتریکی مهم خانه خراب می شود بتوانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنید. ماشین لباسشویی یکی از مواردی است که مخصوصا برای خانمهای شاغل دستگاه مهمی به شمار می آید و عصای دست خانمهای شاغل خانه دار است. وقتی شما این همه دغدغه فکری دارید نمی توانید بعد از خرابی دستگاه لباسشویی خود آن را در ماشینی گذاشته و به دنبال تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در کوچه و خیابان بیافتید. بهترین راهکار در این مواقع استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی در منزل است. اگر ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی خراب کار می کند، برای رفع مشکل آن می توانید با ما تماس بگیرید. تمامی سرویسها و تعمیرات ماشین های لباسشویی که توسط تندیس تهران انجام می شود شامل خدمات تعمیر در محل و منزل است. پس وقتی به چنین مشکلی برخوردید اصلا نگران نباشید ما ماشین لباسشویی شما را در منزلتان تعمیر و سرویس خواهیم کرد. مهم نیست ماشین لباسشویی شما دارای چه برندی باشد. کارشناسان ما با تخصص و تجربه فراوان با مهارت های بالا در خدمت شما هستند تا ماشین لباسشویی شما را با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن تعمیر نمایند.
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
دستگاه های لباسشویی سطلی یکی از انواع ماشین های لباسشویی هستند که درب آنها از بالا باز شده و معمولا دارای موتور و چرخنده ای در پایین سطل برای هم زدن آب و لباس ها می باشند. اغلب مشکلاتی که برای ماشین های لباسشویی سطلی پیش می آید این است که در دستگاه بیش از توان مد نظر لباس ریخته می شود و وقتی همچین اتفاقی می افتد به موتور و چرخنده فشار می آید و بنابراین دستگاه به مرور زمان خراب می شود. اگر شما با مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی سطلی خود مواجه شده اید می توانید با تندیس تهران تماس بگیرید . تندیس تهران با ارائه خدمات ویژه و تعمیرات دستگاه های لباسشویی در محل، آماده خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی است. پس شما می توانید برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی خود با تندیس تهران تماس بگیرید. ما بهترین قیمت های تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی های سطلی را در تهران داریم . برای اطلاع از قیمت تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی فقط با ما تماس بگیرید.
تعمیر و سرویس لباسشویی در تمام نقاط تهران
وقتی صحبت از تعمیر و سرویس ماشین های لباسشویی در شهر بزرگ تهران به زبان می آید نیاز به سرویس دهنده ای که بتواند تمامی نقاط تهران را با تعمیرکارانش به خوبی پوشش دهد دیده می شود. ما در تندیس تهران با پیش بینی این قضیه و با ایجاد پایگاه های در شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز تهران و با ایجاد سازمانی منظم و حرفه ای از تعمیرکاران با تجربه در امر تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی تلاش نمودیم یکی از بهترین سرویس دهنده ی این حوزه باشیم. در این میان هر ساله با شما عزیزان همراه بودیم و تجربه های شیرین و زیبایی در کنار مشتریانمان داشته ایم. بطوریکه وقتی یکبار یک مشتری با ما تماس میگیرد و از خدمات تعمیراتی ما استفاده می کند دیگر به سراغ افراد و شرکتهای دیگر تعمیرات ماشین لباسشویی نمی روند. پس شما هم با یک تماس مشتری همیشگی ما شوید.
مراحل سفارش تا تعمیر یک ماشین لباسشویی در تندیس تهران

مشتری با ما تماس گرفته و اعلام خرابی می نماید.
کارشناسان ما از پشت تلفن نام دستگاه لباسشویی و مارک آن را جویا می شوند.
کارشناسان علت خرابی دستگاه را از مشتری می پرسند.
آدرس مشتری و مشخصات وی گرفته می شود.
طبق هماهنگی با مشتری تعمیرکاران ما به منزل شما ارسال می شوند.
ماشین لباسشویی را تعمیر می کنند و فاکتور را به مشتری می دهند.
این پروسه ی تعمیر ماشین لباسشویی در تندیس تهران است که توسط تیم مجرب ما انجام می شود.

آلباسشویی1سشویی
تعمیرات مربوط به ماشین های لباسشویی سامسونگ
تندیس تهران با همکاری برندهای معروف تولید کننده ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ توانسته متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای ماشین های لباسشویی سامسونگ را پرورش دهد تا در راستای خدمات رسانی به مشتریان محترم از هیچ خدمتی دریغ نکنیم. در این بین تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مجموعه تندیس تهران به صورت ویژه قابل انجام است.
ماشینهای لباسشویی سامسونگ تحت پوشش تندیس تهران عبارت است از:
تعمیر انواع ماشین لباسشویی های سامسونگ مدرن و جدید سال 2018 و 2019
تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ اتوماتیک
تعمیر انواع ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک
تعمیر انواع ماشینهای لباسشویی سطلی سامسونگ
تعمیر انواع لباسشویی سامسونگ مدلهای دوقلو
تعمیر انواع دستگاه های لباسشویی سامسونگ مدل های قدیمی
شما هر دستگاهی که داشته باشید کافی است با شماره گیری تلفن های ما، نام مدل دستگاه و برندش را اعلام فرمایید. با اینکار همکاران مربوط به آن ماشین لباسشویی که در اینجا ماشین لباسشویی سامسونگ مد نظر است برای شما ارسال می شوند.
سرویس ویژه ماشین های لباسشویی ال جی LG
ماشین های لباسشویی شرکت LG ال جی یکی از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لباسشویی در بازار هستند که دارای خدمات پس از فروش فراوان و جشنواره های مختلف می باشند. این ماشین های لباسشویی پس از تمام شدن گارانتی با هزینه های بالایی تعمیر می شوند. اما ما در تندیس تهران این مژده را به شما می دهیم که این شرکت با بهره گیری از بهترین کارشناسان و با همکاری شرکت ال جی توانسته متخصصان اختصاصی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG فراهم آورد. در همین راستا اگر ماشین لباسشویی شما برند LG ال جی است و خدایی نکرده دچار مشکل یا خرابی شده است می توانید با تماس با تندیس تهران و اعلام نام مدل و برند متخصص تعمیرکار را به خانه خود به ایران بیاورید.
ماشینهای لباسشویی های ال جی LG تحت پوشش تندیس تهران:

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی های ال جی مدرن و جدید سال 2018 و 2019
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی LG اتوماتیک
تعمیرات انواع ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک ال جی
تعمیرات انواع ماشینهای لباسشویی سطلی LG
تعمیرات انواع لباسشویی های ال جی LG مدل های دو قلو
تعمیرات انواع دستگاه های لباسشویی LG مدل های قدیمیتر

پس اگر قصد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG را دارید و یا قصد دارید بعد از گارانتی سرویسهای دوره ای با قیمت بسیار مناسب داشته باشید، می توانید با مجموعه تندیس تهران تماس حاص نمایید.
تعمیرات تخصصی ماشینهای لباسشویی هایر
برند حایر یک برند قدیمی و بنام در زمینه تولید لوازم خانگی است. در این بین این برند تولیدکننده ویژه ی ماشین های لباسشویی نیز می باشد. تندیس تهران با عنایت به متخصصان این برند توانسته خدمات پس از فروش و پشتیبانی و سرویس ماشین های لباسشویی برند حایر را در دست داشته باشد. پس اگر دارای ماشینهای لباسشویی شرکت حایر هستید می توانید برای سرویس و تعمیر آنها با تندیس تهران تماس بگیرید. ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با نازلترین قیمت در زمینه ی سرویس ماشینهای لباسشویی برند حایر به شما ارائه دهیم. البته همیشه امیدواریم که ماشین لباسشویی حایر Haier شما اصلا خراب نشود و مشکلی برایش پیش نیاید اما می توانید برای مشاوره و پشتیبانی بعد از دیدن خرابی با ما تماس بگیرید.
چه مدلهایی از ماشین لباسشویی حایر تحت پوشش تعمیر تندیس تهران است؟
تعمیرات ماشینهای لباسشویی های حایر تولید سال 2018 و 2019
تعمیرات ماشین لباسشویی حایر تمام اتوماتیک
تعمیرات ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک برند هایر
تعمیر انواع ماشینهای لباسشویی سطلی هایر تعمیرات انواع لباسشویی های دو قلوی هایر
تعمیرات دستگاه های لباسشویی حایر مدل قدیمی قبل از سال 2010
همانطور که در بالا گفته شد تندیس تهران با خدماتی ویژه سعی می نماید خدمات مربوط به سایر برندهای ماشین های لباسشویی را نیز اعم از کنوود، آبسال، پاکشوما و ... را در دست داشته باشید. شما در هنگان خرابی ماشین لباسشویی فقط هنگام تماس مدل و برند ماشین لباسشویی را اعلام فرمایید. بقیه اش با ما. با تندیس تهران در تماس باشید. ماشین لباسشویی از جمله ابزارهای پرمصرف به شمار می آید که بایستی در اسرع وقت برای سرویس و تعمیر آن اقدام نمود. اگر خودتان تجربه ای در این زمینه دارید، بهتر است دست به کار شوید، ولی اگر تجربه ای ندارید، تعمیر ماشین لباسشویی خود را به یک مرکز معتبر و حرفه ای بسپارید.
پرسش و پاسخ ( سوالات متداول درباره ی خرابی ماشین لباسشویی )
چرا درام ماشین لباسشویی نمی چرخد؟
مهم ترین دلیل برای نچرخیدن درام ماشین لباسشویی آن است که حجم لباسی که داخل ماشین لباسشویی ریخته اید بسیار بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی می باشد، بنابراین در صورتی که احساس کردید که درام ماشین لباسشویی شما نمی چرخد حتما تعداد لباس های داخل ماشین را کم کنید. البته دلیل دیگری هم برای نچرخیدن درام وجود دارد آن هم بسته نشدن درب ماشین لباسشویی می باشد.
چرا لباس ها بوی بد می گیرند؟
دلیل اصلی این مشکل از رشد کپک در درزهای لباسشویی نشات می گیرد، برای اینکه از شر این مشکل خلاص شوید می توانید درزگیرهای درب ماشین را درآورده و با شوینده بشویید. سپس در حالیکه ماشین خالی است داخل ماشین را با پاک کننده های قوی و آب داغ تمیز کنید.
چرا شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مسدود می شود؟
زمانیکه شلنگ تخلیه مسدود می شود، آب دستگاه خاموش نمی شود. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید در ابتدا منبع آب را خاموش کنید، سپس شلنگ تخلیه را جدا کرده و داخل آن را تمیز کنید. در صورتی که آب از راه آب پایین نمی رود، با کمک یک سیخ یا میله داخل لوله آب راه را تمیز کنید.
چرا ماشین لباسشویی نمی چرخد؟
مهم ترین دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی حجم لباس ها می باشد، در صورتی که حجم لباس ها کم و یا زیاد باشد، شما با این مشکل مواجه می شوید. سعی کنید همیشه حجم لباس هایی که در دستگاه می ریزید با ظرفیت ماشین یکسان باشد. در صورتی که این مشکل برطرف نشد حتما با یک سرویسکار تماس بگیرید.
چرا لباسشویی نشتی می دهد؟
در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار نشتی شده بود در اولین گام شلنگ های دستگاه را چک کنید و از سوراخ نبودن آن اطمینان حاصل کنید. بعد از این مرحله لاستیک های درب ورودی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن ها دچار پوسیدگی و یا پارگی نشده اند.
چرا زمانی که دستگاه برق دارد چراغ آن هم روشن می شود اما دستگاه کار نمی کند؟
این اشکال از خراب بودن موتور تایمر می باشد. باید تعمیر کار متخصص سیم های موتور تایمر را به برق بزند و درستی آن را امتحان کند. اگر کار نکرد باید سیم ها تعویض شود. و یا امکان دارد خرابی چرخ دنده ها اتفاق افتاده باشد. در اینصورت هم باید چرخ دنده را تعویض کنید.
چرا لباسشویی عمل آبگیری را انجام نمی هد؟
شاید تایمر خراب شده باشد. کثیف شدن فیلتر ورودی شیر الکتریکی عدم آب داشتن شیر تغذیه خرابی هیدرواستات
چرا آب داخل مخزن لباسشویی گرم نمی شود؟
علل داغ نبودن آب داخل مخزن لباسشویی به دلایل زیر می باشد. خرابی ترموستات و یا تنظیم نبودن آن خرابی المنت قطعی سیم رابط به المنت
چرا ماشین لباسشویی زمان آبگیری به شدت می لرزد؟
خرابی تسمه خرابی یاتاقان قاطی شدن دور تند و کند به دلیل خرابی تایمر خرابی پمپ آب و تخلیه نشدن آب تراز نبودن دستگاه
به چه دلیل ماشین لباسشویی در زمان کار انجام دادن سر و صدای زیادی ایجاد می کند؟
خراب شدن بلبرینگ های موتور زیاد بودن حجم لباس در مخزن لباسشویی گیرکردن جسم خارجی بین چیلک و مخزن خراب شدن پولی ها

شماره تماس : 02166562621

هم اکنون ثبت نام کنید
به مشاوره نیاز دارید؟